SEMINARIUM: „Time Flow and Human Mind”: Dorato, Whittmann, Senyk, Polunin, Wróbel

27 stycznia b.r w godz. 10-12 na Wydziale „Artes Liberales” Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się seminarium „Time flow and Human mind”. Spotkanie organizowane jest w ramach Open Society Foundation’s Global Dialogues Project. Moderatorem seminarium będzie kierownik Laboratorium Techno-Humanistyki – prof. Szymon Wróbel – a w charakterze referentów wystąpią: Czytaj dalej SEMINARIUM: „Time Flow and Human Mind”: Dorato, Whittmann, Senyk, Polunin, Wróbel

KONFERENCJA: Atheism Revisited (25-26 października 2017)

Międzynarodowa konferencja naukowa poświęcona tematyce ateizmu organizowana przez Laboratorium Techno-Humanistyki odbędzie się 25-26 października 2017 roku w Warszawie. Wśród gości znaleźli się m.in. Julian Baggini, Daniel C. Barber, Patrick O’Connor, Monika Bobako, Jacek Dobrowolski, Andrzej Gniazdowski, Mateusz Janik, Nick Land, Adam Lipszyc i Ewa Majewska.

Strona internetowa

Czytaj dalej KONFERENCJA: Atheism Revisited (25-26 października 2017)

DYSKUSJA: Od słabej myśli do słabego czynu. Obraz, opór, estetyka i utopia poza paradygmatem heroicznym

W czasach dominacji heroicznej logiki politycznej, zainteresowanie słabością – jej teoriami, reprezentacjami artystycznymi i politycznymi wydaje się naturalnym odruchem, poszukiwaniem alternatyw, może także formą oporu. Słabość to atrybut kulturowej kobiecości, to odmowa, rezygnacja bądź nieumiejętność stosowania siły. To także pewien typ ontologii, w którym relacje między elementami nie są diagnozowane za pomocą władzy. Albo są, ale władza ta nie wynika z siły.

Czytaj dalej DYSKUSJA: Od słabej myśli do słabego czynu. Obraz, opór, estetyka i utopia poza paradygmatem heroicznym

Seminarium czerwcowe

Najbliższe spotkanie Komisji poświęcone gamifikacji/grywalizacji/krytycznie odbędzie się w czwartek (jak zwykle) 5 czerwca. Będziemy dyskutować o konkretniejszych zarysach rozdziałów do planowanej monografii.

Blok Archeologii gamifikacji obiecuje zaprezentować fragment swoich wniosków z dotychczasowych spekulacji i skonfrontować je z wyborem kejsów.

Zdjęcie za Wiki.

Gamifikacja / grywalizacja / krytycznie – seminarium drugie

Zapraszamy na drugie seminarium z cyklu Gamifikacja/grywalizacja/krytycznie. W programie dyskusja nad pomysłami uczestników seminarium na rozwinięcie ramowych propozycji pracy z pierwszego spotkania.

Tych, którzy nie mogli pojawić się na pierwszym spotkaniu, a wciąż są zainteresowani współpracą z Komisją nad projektem naszej wspólnej monografii, zapraszamy. Nic straconego!

Seminarium odbędzie się 10 kwietnia w godz. 17:00-20:00 w sali numer 5 w Kolegium Artes Liberales, ul. Dobra 72 w Warszawie.

Grafika posta pochodzi stąd. Autor: garlandcannon. Licencja: Attribution-ShareAlike. Zdjęcie zostało przeskalowane, inne zmiany nie zostały dokonane.